Till min Moa

Du är något av det finaste jag någonsin har fått i hela mitt liv...

Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig
trots det är tufft ibland..

Vi fick dig för någon där uppe ansgå att vi var
starka nog att ta hand om dig

du som en lite trasig på insidan...

Och gud skall veta att ibland har det bara varit för mycket...
men tillsammans klarar man faktiskt det mesta...

Vissa morrnar e jag såå trött så trött så jag
knappt orkar öppna mina ögon...
medans du e klar vaken o pratar för fullt inne i din säng..

en man har faktiskt inget annat val än att gå upp till dig...

Och när man möts av ditt underbart härliga leende
blir man så mycket piggare....

Tänk att en sån liten karabat ett sånt litet liv som du 
moa kan förgylla en dag som du gör...

Ett leende från dig och hela min dag e gjord....

Varje dag timme minut sekund med dig är så
 himla underbar så du förstår inte...

Älskar att lära dig nya saker nya ljud.

Ditt skratt är något av det bästa jag vet att får höra...
ingen kan skratta som du min älskade dotter...


Min kärlek till dig bara växer o växer och jag blir
mer o mer rädd att något skall hända med dig...
För du vet den som är elak mot dig får det då inte lätt..
Älskar dig min underbara dotter..


Puss din Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0