Tankar

Mina Tankar!!!

På natten när mökret faller och alla slumrar in,, då vaknar en lite Ängel och smyger sig sakta intill mig.....Han tittar på mig o viskar:  Mamma du måste må bra...du måste klara dettta....

Han pussar mig sakta o mjukt på min kind...ömt o mysigt.

Detta kan ju vara en skön dröm....o det är det åxå förutom att denna Ängel inte har det ansikte han hade när han Levde,,, hans ansikte är DÖTT!!!!

ja det är såå,, jag ser min Älskade Prins varje natt i mina tankar o drömmar men han är DÖD!!!

Inte den glada älskade lille gosekille som han var uten den han blev när han somnade in....

Han kommer till mig med ett ansikte som är såå blekt o vitt med ögonen tittandes tomma på mig...Varför???

Varför kan jag inte se honom glad?????

Min Psykolog sa att han kommer till mig så länge jag inte alls mår bra...han vakar över mig,,, ja sa jag det får han göra alltid men inte såhär...

När jag mår bra igen o har hämtat mig fråna llt så kommer han att lägga sig till ro..men finnas där ändå....

Jag vill ha honom här, men ändå inte ,för om han var såå sjuk så hade det inte varit ett drägligt liv för honom...med smärta o ångest varje dag.....jag har det nu o det absolut inget jag vill mina barn ska ha...

Min älskade Ängel......


image112

Kommentarer
Postat av: Fielis

Det går åt rätt håll vännen..Vet att det känns tungt o jobbigt nu, men ibland måste man till botten för att kunna ta sig upp igen..
Hjärnspökena kommer att försvinna. Sen kommer du att minnas han som den glada o härliga lillkillen han va.
Kram

2008-01-30 @ 18:27:40
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: linda

Hej:)
Ja det är klart att du får låna den...
faktiskt skrivit denn själv...
kramar

2008-01-30 @ 23:35:18
URL: http://www.majazippert.blogg.se
Postat av: Dr Phil

E de du som skriver eller e de jag som e blödig inte ofta jag e här men när de händer så får jag en tår i ögat.Kan jag få låna din handduk och snyta mig i.Kul va de på sjöcrona men du måste se framåt och komma hemmifrån.Hugo kommer inte tillbaka men om du fortsätter att må som du gör så får du träffa honom alldeles för tidigt.Kom ut från lägenheten och börja om för er allas skull.Man skulle kunna säga klipp dig och skaffa ett jobb så kommer du från alla tråkiga minnen hemma.I övrigt vet du var jag finns även när jag e nykter och inte snyter mig i er kökshanduk.Dan

2008-01-31 @ 00:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0