Mår sådär

Var hos distriktsköterskan idag o tog mitt blodtryck..det var högt 160/100..fick en telefontid hos min doktor på fredag mellan 12-13, då sitter jag i bilen på väg ner till Malmö men det går bra ändå.....

Mår dåligt idag känner mig yr o "rastlös i kroppen" lite huvudvärk har man åxå..:(

Imorgon sk ajag bar ta det lugnt....kanske får vi beskö på eftermiddagen,,får se,,,

på torsdag är det F2 kl 13 sen hem o fixa till här lite inför fredagen..

på fredag är det malmö,, sen vid halv 6 kommer lite folk som vi ska ha kul med inför kvällens äventyr:)

80 tals kväll på Sjöcrona:) kuuul...känner att jag behöver slappna av litta o ha kul...

Hjärtekramar på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie E

Hej Stumpan!!
Jaså du e oxå svårstucken.
Jaa de e jobbigt å vara de ..
Aktiva är ett ställe som säljer begagnade möbler. å ibland har dom en hel del snyggt som idag .. en jätte fin hörnsoffa i blått för 600kr .. den hade jag köpt om vi inte redan hade haft en soffa jag gillade (= .. du får komma över någon dag så kan vi gå dit .. Dom öppnar varje dag kl 1 å dom har möbler, husgeråd , å en hel del lampor , en del tavlor å böker (=

massa kramizar te dej gumman

2008-01-22 @ 20:55:11
URL: http://mrsfritz.webblogg.se
Postat av: ia

Hello..
Sorry om jag lät lite 'kort' på msn... inte
meningen.. Gick lite i ide några dagar..
Snart fredag!.
Kramis

2008-01-23 @ 18:38:37
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: Linda

Alla har vi våra motgångar
och högt blodtryck är något jag levt med nästan hela mitt liv
därav vet jag att de e skiiit jobbigt!!
hoppas du får bukt på det,snart!!

ja dåligt mår jag inte men samtidigt så tycker jag att de e JÄVLIGT mycket mott gångar förtillfället,,inget jag kan ta här.
men lika gla endå,eller nått!!

ähh e väl bara litta gnällig idag antar jag,,
saknar magnus å så,,m en men...
kram på dig me vännen...

kramelikramkram

2008-01-24 @ 14:24:14
URL: http://Lindx.blogg.se
Postat av: veronica

Ville bara säga att jag tänker på er! jätte fint skrivet om honom och jätte fint på tillminneav.se
kramar/veronica från norr

2008-01-24 @ 23:35:24
URL: http://www.onbrokenwings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0