Lite om allt

Jaha ... försökte ut o gå ,,det är ju bra träning att börja med.. men då skulle det helt plötsligt bli snorhalt ute o svinkallt..vad är det försätt,, nu när jag äntligen tatt mig i kragen..???

Moa börjar skolan på tisdag kl 8 o då ska jag rensa huset här....så det så!!!!!!

På onsdag är det 1 år sedan Moas farmor lämnade oss...fattar det fortfarande inte...

nu till mina"lån"..kommer antagligen få ett lån man inte behöver borgenär till så jag kan lösa det andra...hoppas bara det löser hela lånet så man blir av med det....såå skönt det hade varit att ha de pengar över istället....

Vi har sagt att vi ska kolla annan lägeneht om ca 3 månader då mitt lån antagligen är lös....så vi vet att vi kan ha lite högre hyra...

Min kompis flyttade ut till laröd i lördags till ett fint radhus,,kanske varit nåt,,buss 219 går därifån till moas s kola om hon inte vill byta..hmmmmm jaja det får vi se senare:)
Ingenting vi bestämt ..bara kollar lite möjligheter...

Hade varit skönt att komma härifrån,, o få börja om på ny kula..med glada minnen o inte dåliga....

Min huvud o nack värk vill inte försvinna.. ha tom fått dubbelseende..spooky...ibland flimrar det till.. lite obehagligt...

jaj ajag ska var glad o positiv nuuu.!!!!!

Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: ia

Tyckte du det va halt? *ler*...jisses, kunde ju knappt gå utanför dörren. Tog mig 15 minuter att ta mig till Lidl *asg*...det tar väl 2 minuter i vanliga fall.. Men jag lyckades utan bågra brutna ben o armar =).
KRAMIS

2008-01-06 @ 23:44:55
URL: http://fielis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0