Lite allt möjligt

Igår vid halv 6 (tror jag) ringde telefonen....Det Var Katarina från RMC i Malmö:).  Vi pratade lite och hon fick vår donators nummer , hon skulle ringa och boka tid med henne....den 25 januari ska hon vara där,, frågan är om jag ska med,donatorn frågade mig och jag sa att jag vill det :)

Så spännande det känns:)
Ska idag skicka papprena om lånet..hoppas det går igenom....håll tummar o tår:)

Ikväll sk ajag på räkafton hos mamma , med mina 2 kusiner,, sk abli såå skoj:)

Imorgon ska Moa på Barnyoga,,, se om det är nåt för henne...hoppas det, hon kan behöva det.

Ska nu ringa vårdcentarlen och höra om mitt blodtryck..om dom vill lolla det eller inte,, hoppas det så man kan bli lugn med det...sitter i kö nu...tror att huvudvärken o yrseln o sömnlösheten kan bero på det kansek,, få se..

Idag ska jag även gå tänkte jag men kl 13.30 sk ajag ta ett tryck så jag få väl gå efterd et iså fall...få se vad dom säger.

Nu ska jag dricka mitt te o ta det lugnt .. sen städa lite o sånt..

Hjärtekramar Anna

image104


Kommentarer
Postat av: ia

Håller tummarna att det går bra!
Kramis

2008-01-11 @ 09:10:29
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: LindaP

Det kommer gå bra gumman!!!

2008-01-12 @ 11:18:12
Postat av: Mia (Hjärtebans mamma)

Ville bara säga att det är jätte fint kort på erat hjärtebarn.. suttit å läst lite å jag sörjer med er.. å glädjs oxå för den delen. skönt att eran dotter mår bra iallafall.
Har själv en 6 årig tjej med hjärtfel.
*hjärtekramar* Mia

2008-01-12 @ 19:20:45
Postat av: Anna

Mia..har du nån mailadress eller blogg....???

Hjärtekramar Anna

2008-01-12 @ 19:58:16
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0