Blogg

Dax att uppdatera lite...

Besöket i Malmö gick bra.. jag o Dane ska dit i mars o prata med läkaren där o en genetiker. Spännande..

Sen kan det händ att det startar till hösten efter allas semestrar.

På kvällen var vi på 80 tals fest,, det var kul..dansade mycket o med allla....
Åkte hem vid 1 då jag var trött.

Dr Phil kom vid 2 o sen kom Tessan o sen vid 3 kom Dane ,, då han hade visst gått hem:O kloker jajaja

På lördage vard et tacos med Henke o Erica mummma..

På söndage fikade jag o Erica hemma...gotti...

Imåndags var jag som sgat på hos en psykolog..han frågade 100 frågor om allt...det varade i 1 1/2 timme ..var helt tom sen...
Han faktiskt sovit bra nu sen en vecka tillbaka...med hjälp av Theralen ,, men jag sover hela natten..känner skillnad,, är inte lika trött i kroppen o inte så irriterad...

Irriterad är jag lite fortfarande men tror det beror på trycket

Ska till doktorn på måndag o kolla det igen. se vad han säger då.

Idag ska jag o Annica till Väla o kolla.......kul

Hjärtekramar på er alla...


image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0