Söndag idag:)

Jaha nu är veckan snart slut,,,,det går fort..

Vad har hänt i veckan???

Jaa jag har de senaste 4 dagarna tagit min medicin,, o kan faktiskt säga att det känns lite lugnare..kanske är lite psykiskt att man vet att man tar tabletter så tycker man att de hjälper, för läkaren sa att verkan kommer om ca 2 veckor....
Fick ta mina sömndroppar inatt för jag kunde inte somna:(

Idag ska vi försöka ut på Väla o byta Moas spel för hon fick hem ett Sims Djurliv för Playsttion..(såg fel) och på Engelska!!!

Sen de andra spelet hon köpte funkade inte!!!!

Jaja får hoppa dom har bättre spel hon kan spela...

Igårkväl var vi hos Maria Kim O Engla o drack kaffe o kollade på Melodifestivalen..haha vi tyckte inte Carola o Andreas var såå bra som dom sagt...tyckte om sanna o Alexander.....

Kallt som attans ute,,var ute med Lina o hon frös så hon skakade ,, stackarn gjorde det hon skulle en ville hon in igen....

Skriver mer senare:)

Hjärtekramar so long:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,Anna!
läste att du tog citalopram. Och undrade lite över dom?! Har själv tagit dom i en period. Mot depression.. Den första månaden mår man tyvärr ännu sämre (ialla fall jag).sov,var ledsen,sov och var ledsen!Men det är till att "gilla läget" för det blir bättre och bättre. Om inte, höjer man dosen..Hoppas att du får lov att må ok,som säkert några gör!
Lycka till och var rädd om dig!
kram / Pernilla

2008-02-17 @ 21:07:32
Postat av: Karro

Tänker på er :-)
Kram

2008-02-17 @ 21:22:26
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0