Panikångest!!

Igår när Dane sa att han skulle åka till garaget " enstund" så låste det sig för mig..kände trycket komma..när han stängt dörren efter sig så kände jag att jag kunde knappt andas..Blev helt yr o snurrig..tänkte jag går ut med hunden så jag får luft men det hjälpte inte....det bara tryckte på.

Kom hem igen o satte mig i soffan o grät...kände hur alla tankaran bara tryckte på i huvudet...

En kompis kom o det blev lite bättre.. men jag hade ändå trycket mot bröstet.

När sen Dane kom hem igen efter några timmar så kom det tillbaka igen..mådde så dåligt.

Jag o Dane pratade massa om alla mina tankar o hur jag mår,,, jag sa bara att jag behöver hans stöd härhemma nu under den tiden jag går hos psykologen....för ut ska skiten o det nu...mår inte alls bra av detta....

på måndag ska jag till doktorn ska då höra om tabletter som jag kan ta tills psykologen hjälper mig...kan inte ha det så här,, var gång Dane går nånstans så kommer det:(


vad kan jag göra??????

Kommentarer
Postat av: Emma Mamma till Trinity

Vet precis hur det känns. Har det så varje dag när ja är ensam hemma även ensam med barnen.
Finns här om du behöver prata.

Kramr Emma

2008-02-08 @ 10:51:38
URL: http://sorgessjal.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

fy, hoppas du mår bättre!

2008-02-08 @ 13:17:08
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Ginette

Har varit där jag med. Men har tagit mig ur det med hjälp av medicin. Det finns en väg ut och det är värt hur mycket som helst. Kram!

2008-02-15 @ 09:29:17
URL: http://ginetteg.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0