Lördag

Igår var jag o Moa o jobbade med hennes pappa ( Dr Phil) ,, kändes såå skönt att få gör anåt o komma härifrån..han sa att jag kan få hjälpa till fler ggr.

Sen köpte vi friterad kycklingfile m ris o sötsur sås mumma....

Moa åkte till sin farbror o kusiner , hon skulle sova där....jag o Dane satt här hemma o tittade på tv..kände då ångesten komma krypande,, bara sådär..jobbigt var det , fick inte ordentligt med luft..
Lade oss vid 23 o då spelade grannen musik så man blev tokig..det tog 2 timmar innan sömnmedlet verkade o jag somnade.....

Ikväll ska vi på middag hos moster Siri...kuuul..sk aiväg när Moa åkt till stallet o köpa rött vin...nån som har tips på gott rött vin ,, dom äter mycket kött ...älg. ren , hare mm


over and out for now....


Moa o Hästen Henke hon red i onsdags på HFRK......

image117

image118

Kommentarer
Postat av: Marie (Åstorp)

Tack för kommentaren..
joo men visst vågar du gumman..de gjorde inte så ont..de kändes men inte så farligt(=.
Jag var jätte nervös innan men de behövde jag inte vara .. (=

2008-02-09 @ 10:45:13
Postat av: Anette

Hejsan! Trillande in på din sida av en slump... Åh, så hjärskärande det var att läsa, så fruktansvärt hemskt... Kan inte föreställa mig sorgen och smärtan, även om jag själv varit med om mycket sorg och smärta. Min sambo, pappan till mina barn, dog åxå väldigt hastigt... Ta bara en dag i sänder... Kramar Anette

2008-02-11 @ 00:33:28
URL: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0