Kärlek!!

Jag har såå mycket kärlek över ,,utöver den jag ger Moa  o det är massor!!!!!!!

Den kärleken som är kvar den sk ajag spara till näst abarn...känner just nu att det kännss såååå bra att det kommer en bebis till.......kanske redan nästa år.....
Hoppas det så jag kan ge den min kärlek...

Just ni mår jag sådär...har inte lika mycket tryck nu..ska till läkaren på onsdag istället då han fortfarande är sjuk:(

Ska ringa psykologen idag o kolla hur det går...

Nu kommer våren .solen är här o det är inte såå kallt..då mår man kanske lite bättre med det:)

Igår var vi på Helsingborgs Ridhus..Hollie tävlade...det gick bra för henne.....såå kul var det o fint väder.....


Mari o Hollie

image119

image120

Kommentarer
Postat av: Marie (Åstorp)

TACKAr gumman

Jaa vem vet .. Kan ju hoppas så har vi något att gå igenom te sammans (= de skulle varit kul ..

Massa massa kramar te dej HJärtat

2008-02-11 @ 14:55:30
URL: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0