Ingen medicin

Pratade med läkaren ig¨r och han sa att att jag ska sluta med medicinen...det är inte alls bra att jag inte kan äta...har nu ätit en macka med marmelad o ost o oboy...

Ska ta en till senare.. få se vad det blir för middag idag...

Solen skiner o jag ska fixa litta härhemma...gå ut med Lina o så...

Sen kommer Moa hem o sen Dane:) se vad som händer idag :)...

Fick kläderna från H&M häromdagen..Moa fick cerisa jeans, lila jeans . lila/svart klänning o svart tunika..hon blev såå glad o det passade henne så bra...

Hoppas att våren snart är här så man kan bli glad och vara ute mycket....

På tisdag ska vi till Malmö för samtal:) hoppas det går bra där...

Hjärtekramar anna

Kommentarer
Postat av: Moa

hej

nu är ju inlägget här lite gammalt och jag vet inte om du har slutat med medicinen men många antidepressiva ger sådana biverkningar i början och det brukar gå över på 1-2 veckor, man får på nåt vis försöka tvinga sig i maten... jag hade samma grej, gick runt konstant illamående och jätteyr i en vecka och gick väl ner 7-8 kg eftersom jag knappt kunde äta men sen släppte det.

soppa funkade bättre för mig, det gled liksom ner lättare.

2008-03-13 @ 16:24:52
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Moa

ps. måste säga att vi verkar ha samma "smak" när det gäller namn. jag bytte till moa i december eftersom jag velat heta det i flera år, och mitt favoritnamn på killsidan är just hugo ;) ds.

2008-03-13 @ 16:25:37
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0