Alla Barnhjärtans Månad

I tisdags var jag på möte med chefen.
Vi kom då överens om att jag sk asatsa 100% på psykologen och att själv rensa ut allt så att jag mår 100% bra. Min chef är så förstående, det känns så bra.  Hon sa direkt att hon tycker det känns skönt att jag verkligen visar o tar tag i detta nu.

Jag har rasat totalt. Mår inte alls bra invändigt, även om jag har folk hos mig , så känner jag hur jag bara bläää på allting. Vet inte alls vad jag vill... men det kommer senare.

Hoppas att psykologen ringer snart och säger en tid då jag ska komma.. ska ringa på fredag o kolla....ja imorgon..

Annars går dagarna här hemma framåt.
Moa har börjat på HBGs Ridskola igår och hon var såå duktig,,,, fick fram han i fin trav o i galopp på en gång....såå stolt var jag.

Läraren tyckte hon är duktig och hon ska gå i den gruppen:)

Så skönt det är att slippa tvätta... svärmor har erbjudit sig att tvätta våra kl'der.. hon säger att hon går ju bara hemma ändå...det är faktiskt rätt skönt att få hem tvätten såå ren o fin....o välstruken:)

Idag ska jag städa undan o slänga skräp o vila mig o sen laga middag få se  vad det blir idag... nån som har förslag???

Denna månaden är det Alla barnhjärtans månad,, så köp Pins som finns nästan överallt.. Jag har köpt 2 st jättefina är dem bär dem med stolthet att mina barn är Hjärtbarn ,, tappra , starka och fruktansvärt envisa .. vilket är såå braaa..


image115

25 kronor st kostar dessa.....

Hjärtekramar till er alla...


image116

Kommentarer
Postat av: Karro (felicias mamma)

kram

2008-02-07 @ 22:59:10
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0