1 år...

Tänk vad mycket som kan hända under 1 år...mycket man kanske väntar sig o sen händer nåt som man inte alls väntar sig....DÖDEN...

Idag för 1 år sedan så fick Hugo komma hem för andra gången till Neo i Hbg.....men bara för att sen åka ner den 2 mars igen:(,,,,hur mycket kan ett litet barn stå ut med...????

Om man tänker efter noga så var han med om mer än vi i vår livstid nånsin kommer att uppleva under sina 5 månader och 29 dagar här på jorden....vad var meningen med Hugo???? Han skänkte oss glädje , sol, kärlek massor av saknad....

Hur sk aman överleva att ens barn gått före en???? Dom säger att tiden läker sår men nää det stämmer inte,, inte på mig.. mitt hjärta är skadat och kommer alltid att vara det..aldrig någonsin blir det helt igen...Hugo kom in i mitt hjärta ,, tog en stor bit o flög iväg...

När han blundar ser jag han sunderbara blå..kan känna mjukheten i hans läppar när jag snuddar dem med mina mina...han små gose fötter o hans extra lillefinger...Varför???

Hade han ett budskap med till oss??? Iså fall har jag inte kommit fram till vad ännu....

Jag har Moa ,,hon är min Prinsessa,, min Största kärlek, den stora kärleken i mitt liv,,,vad hade jag gjort utan henne..???? Vaktar henne med mitt liv....ALLTID!!!! Släpper henne aldrig....när hon kramar mig o säger att hon älskar mig så gör det såå ont i mitt hjärta...lilla tös..gått igenom såå mycket redan..såå mycket sorg...kommer hon att klara det?? Ja hon o jag ska klara det tillsammans för alltid,,,,

Ett barn behöver kärlek föralltid....massor......

Sitter här och läser hugos dagbok,,,,minnen sköljer över mig som ett vattenfall..det var det bästa jag gjort att skriva om allt han vad med om....men jag vill ah honom här nu.....

Älskar er mina underbara hjärtebarn...Föralltid





image138


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejsan!
Kan inte låta bli att skriva en fin dikt som följt mig under våra år utan våran Ida..Tycker att den är så fin och ack så sann!
Att möta en vän..
Låt mig få gråta-Det gör så ont
Be mig inte att glömma-Det vore att förneka
Säg aldrig att tiden läker såren-Skorpan rivs lätt upp
Be mig inte vara stark-Jag har förlorat min son
Hjälp mig hitta meningen-Jag finner ingen
Säg inte att du förstår-Om du inte själv drabbats
Ord är överflödiga-Räck ut en hand,möt mig i sorgen

Hjärtekramar till dig/Pilla

2008-02-28 @ 22:35:29
URL: http://familjenwiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0