allt

Hejsan!!!


Idag var vi i Malmö och pratatde med läkaren,,,mycket trevlig sådan..man i sina bästa 55 + år och en ny kvinnlig läkare:)

DHan berättade om hur det går till och så och frågade lite om oss... Dane sa då att  han rökar o då sa läkaren att han måste sluta...ja sa Dane jag röker slut denna ask sen slutar jag...bra sa doktorn!!!!!


Gjorde ett UL och allt såg bra ut piiijjjuhh


Sen handla vi en Soda Stream...fin var den och billig..599kr med allt och smak till:)


Såja nu blir det till att sörpla soda vatten:)...


Nu ska jag och Moa pynta lite här...sk abara hitta adventsstaken till ljusen:( den är borta.....


Har köpt små tomtar och en jättefin porslins ängel till Prinsen:)


Festen i lördags var jättekul,,,sååå god mat o gooo dricka...pratade en massa med alla:) drack lagom...kände att det var bra...

Träffade massa gamla goa vänner som man inte sett på ett tag och det var kul.

vi var på Dickens sen och där var också kul... där var åxå många roliga...

Nä nu måste jag fixa här....

hörs sen:) kramisar


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej hur har du det? här är de ok. känner mig nu här inne men de lär väl fixa sig..

2008-12-02 @ 09:10:30
URL: http://familjenvelanders.blogg.se/
Postat av: Moa

hoppas det går bra med sluta-rökandet och att han inte blir alltför irriterad av suget ;)

kram!

2008-12-03 @ 13:33:28
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0