Tisdag

Idag bär det av till Malmö igen. kl 13 ska vi vara där....

Ska prata planering....om vad som ska hända o så.. har fått recept på hormoner och vitaminer:)

Jag kännera tt det börjar lätta i hjärtat nu,,,, trycket jag haft så länge försvinner sakta...men där är fortfarande lite kvar,, och det kommer för alltid vara där.. det är Hugo som är där i mitt hjärta...varför skulle min lille kille gå så???

Har kvar hans kläder han hade sista dagen , och dom luktar fortfarande honom....brukar krama dom ibland , då får jag styrka...

Var hos mormor igår,, hon mår bättre , är uppe och går mer nu..Hon fick veta att hon ska till Kungshult nu snart och vara där ett tag.... allt kommer att gå bra mormor,, det känner jag.. älskar dig så.....
Känner när jag kramar om dig hårt så får jag ny styrka och energi att tänka positivt...

Var det jordskalv imorse?????

Hörde en jätteduns och sen mullrade det lite....:O)

Var på Väla igår med min tant och som hon shoppade:) hon var såå glad:),,,,,,,jättefina kläder handlade hon,,,

Kramar på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0