Ny vecka

Måndag idag och ny vecka...ska försöka skärpa mig med att skriva här inne:)

Idag ska jag handla lite pyssel..röda band, nejlikor, mm, så vi ska pyssla när moa kommer hem från skolan.

Imorgon ska jag o Dane till Malmö och prata med kuratorn.  Har tagit semester , så jag slipper stressa...
Onsdag är det jobbekväll och då har Moa Lucia i klassrummet:) kan inte gå, men Dane ska gå och fota dom:)
Den stora Lucian är på fredag och då ska jag vara med... ska se om dom kan lussa på jobb:) Hade dom gamla tycka var kul.....
Ska maila Moas lärare nu och kolla med honom:)
På torsdag jobbar jag morgon och sen ska vi ha julbord på jobb...på Teatern:) ska bli kul:)
På fredag ledig och då Lucia,,sen julbord med Danes jobb:)
Semester i helgen:)


Julen är nu nära och det känns lite jobbigt nu...tänker på att Hugo hade sprungit runt här och alla klappar han fått:(

Saknar han fruktansvärt mycket just nu....

Dane sa igår att har vi tur, så har vi en liten nästa jul:)  hoppas det.

Nä nu ska jag ta och fixa till mig så jag kan åka och handla.=)

Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0