Malmö:)

Vi var i Malmö i går och pratade  med kurator...2:a steget i planeringen.

Hon var mycket trevlig och vi pratade om allt möjligt. Det tog ca 3 timmar.
När vi kom hem så väntade jag på Moa och Dane for iväg till garaget.

Jag och moa såg på Alvin och Gänget..jag är med i Lovefilm.se där man betalar per månad och väljer filmer så kommer de hem. jag har valt 2 filmer åt gången hur många ggr som helst för 199kr/månad.

Moa och jag bakade pepparkakor ju,,se bild nedan:)

Koordinatorn från Malmö ringde också igår, hon sa att hon och läkaren ska planera för oss nu, kanske blir allt av i v 8... och hon sa att vi har stor cahsn att bli + eftersom vi har barn:) håll alla era tummar för oss nu:)

Jag kommer att få hormoner för att jag och donatorn ska komma lika...

Kuratorn frågade om hur o när vi kommer att berätta för barnet om detta.. då sa jag att det faller naturligt eftersom vi berätta om Moa och Hugo så kommer vi att säga att vi fått hjälp av en annan mamma för att barnet ska bli friskt.

Känner mig lite pirrig nu:) det är spännande.,.....hoppas nu allt går som vi vill..:) det är vår tur nu

Kramar på er


Kommentarer
Postat av: Isabel

Håller tummarna för er. <33 :) hoppas det går bra.

2008-12-10 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0