Julafton

Idag är det julafton och klockan är 05,17....kan inte sova alls...tankarna snurrar på mig hela tiden,,saknad , sorg, glädje , lycka,,,,,

Igår skulle min prinsessa tävla för första gången,,vad tror ni hände,,jo hon trillade av på framridningen,,, skadade sin arm, jag blev ororlig och vi åkte till sjukan,där vi satt i 3 1/2 timme...hon röntgades i arm och nacke....sa inte ett pip när den där sköterskan på röntgen drog och slet i henne..fy f...n vilken människa ,, flickan hade jätteont och hon visade ingen respekt för det alls:( näää fy för...

Moa bara satt där helt tyst o tårarna rullade på hennes kinder,,,fy vad det gjorde ont i mitt hjärta......hon var såå duktig...
Fick en söt lite nalle på akuten...Där var dom trevliga...hon fick en nackkrage , eftersom dom inte visste hur det var med henne..men det var inget skadat.

Hon har ont i sin nacke nu..men klarar det...

Var sen på Väla och shoppade julklappar...gick jättebra,,lugnt med folk:) fick hadlat allt och lite till..

Idag sk aman jobba till 15 , sen hem till moster och fira jul.......

Sen är jag ledig imorgon och jobbar fre-mån sen ledig i 8 dagar ......skönt!!!!!

Är sååå trött men kan inte sova...:(  blir kanske bättre nu efter jul...



Moa och hennes pappa,,,,när vi kom in på lasarettet....



Moa och nallen Otto...


Kommentarer
Postat av: Sofie

men aawe stackars gumman

2008-12-24 @ 22:20:30
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Moa

usch stackarn :/ hoppas hon mår bättre nu, har inte kollat bloggen på några veckor. en som är röntgensköterska borde fatta att man inte håller på så med en patient, alla som ska röntgas har för guds skull ont, då kan man inte stå och slita...

kram

2009-01-07 @ 15:43:31
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0