beslut

Hejsan!!

Har funderat mycket på det här med jobben.....fram och tillbaka...
Har nu kommit fram till att jag ska tacka nej till Höganäs..pga att det blir för långt för mig att åka...

Ska nu vara på Roamres ons, tors fre.
Nästa vecka ska jag åxå vara där och gå bredvid...sen börjar jag jobba den 18 aug.
Jobbar jämna helger:)

börjar 7.30 - 14 och kvällar 14.30-21
Skönt:)

Allt kommer att lösa sig och bli bra för oss alla..


Nu är det bara min panikångest jag ska få bukt med...:( det kommer tankar emellanåt...jobbigt är det.

Får jobba med det..kan ju bli bättre när jag kommer igång med jobbet o vi fått flytta...

ikäll är det HIF:)
Moa ska med:)
Hoppas dom vinner:)

Camilla kommer idag och hämtar grejjor:)

Bye so long:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0