Vem??

Vem läser här hos mig????

Kan ni inte bara idag kommentera så jag ser er????

Skulle varit kul att se vem som följer mitt lilla liv....

Idag ska jag jobba 15-20.. Moa ska rida idag , så som förra gången så åker hon buss själv från stan till ridskolan.

Lite nojjig nu är man allt efter det som hänt.....men måste kunna släppa loss henne så smått.
Jag ringer henne ungefär när hon är framme med bussen.

Kollade på The Voice idag...BlondinBella var där..trevlig tjej,,så ung och så framgångsrik...det är så kul att se att hon kämpar så för nåt hon verkligen vill...man måste ju göra nåt för att komma dit man vill...allt kommer inte som ett brev på posten eller hur???

Har packat in en kofta jag sålt på Tradera,,lite extra pengar är aldrig fel???

Skriver mer sen

Hjärtekramar anna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller me att det är hemskt allt som har hänt. Men man kan inte låsa in barnen heller....

Kram Jenny

2008-04-16 @ 08:33:47
URL: http://linksys.blogg.se
Postat av: Viktoria

Jag har en 8-åring (pojke)som precis börjat gå själv till/från skolan ibland och jag var orolig redan innan - inte för trafiken utan för sjuka vuxna. Dottern skulle jag helst vilja skjutsa tills hon är sisådär 45...men det går ju inte.
Ang Engla-mannen:
Har man begått sådana brott som han har gjort då tycker jag att man har förbrukat sina rättigheter för alltid. Visst är han en sjuk människa (kan han vara annat?) men det ska inte spela någon roll när det kommer till straff.

2008-04-16 @ 08:54:27
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se
Postat av: pia

hej...jag brukar läsa din blogg...e bara dålig på att kommentera...kram

2008-04-16 @ 10:55:07
URL: http://piapoppe.logg.se
Postat av: Danne

Hej, jag hittade den här bloggen via blondinbella. Jag förstår inte riktigt, har du förlorat ett barn? Hur gick det till och varför? Måste ju vara en riktig mardröm.

2008-04-16 @ 11:15:41
Postat av: Marie(Åstorp)

Hej snäckan!!
Jag läser ofta .. :) puss å kram

2008-04-16 @ 11:38:02
Postat av: Anna

danne: Om du går in i oktober ¨ånad o läser Hugos sista dag.
Där står vad som hände.

Hjärtekramar Anna

2008-04-16 @ 11:56:37
Postat av: Victoria

Första gången jag tittar in, men kan ju säga hej ändå :)

2008-04-16 @ 12:37:46
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Annelie

Hej! Brukar läsa din blogg, men är dålig på att kemmentera.

2008-04-16 @ 19:05:31
Postat av: Annelie

kommentera skulle det va

2008-04-16 @ 19:06:13
Postat av: emma i perstorp

jag läser :P

2008-04-17 @ 12:42:12
Postat av: Moa

hejsan, jag läser här lite då och då! jag är mest en 21-årig tjej/kvinna/whatever som bor i göteborg. jag hittade din blogg via felicias.

kan förstå att du är orolig med tanke på allt som hänt men som du säger så måste man ju släppa barnen också.. har en kompis vars föräldrar varit överoroliga och varnat henne för allting och det har gjort att hon själv blivit rädd för jättemånga platser här i stan för att hon tror att hon ska bli överfallen (och nu är hon ändå 21 år). så jag tror det är nödvändigt att kunna släppa barnen ändå, även om det finns många sjuka vuxna som överfaller folk i samhället :S usch.

jag har själv psykiska problem men eftersom jag riktar det INÅT så blir det ju en helt annan sak än någon som ägnar livet åt sexbrott och mord... jag fattar inte hur man kan förstöra livet så för någon annan människa.

kram

2008-04-24 @ 21:30:40
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0