Uppdatering:)

Hej alla!!!

var ett tag sen jag skrev....

Helgen har varit bra.i fredags så tog vi det lugnt....på lördagen så var vi med min mamma och mormor och handlade på Citygross. Det tog ett tag för mormor går så långsamt. Sen efter det så fikade vi härhemma...min pappa kom åxå då:)

På kvällen så var jag med Erica och Lina hos en kompis till Erica....kul var det men fick åka hem för jag mådde inte alls bra:)

Igår så slappade jag på soffan..Moa var med Maria och red Mira...hon ringde och var ledsen för Mira hade fastnat med hoven i järnvägsspår och fått ett sår o Moa hade då trillat av och slått i huvudet...hon hade lite ont där...

Moa och Maria kom hem vid 19 och då åt vi tacos och god glass...gott var det..satt sen och pratade till 22 på kvällen... mysigt var det...

idag så sk ajga städa litta och sånt...

Jag skickade in en hälsning till Engla i Aftonbladet ,,den är med där.......

Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman !!
hoppas Moa inte har allt för ont i huvudet idag ??
Såg de du skrivit te engla .. Jätte fint gumman ..

Kramar

2008-04-21 @ 19:51:44
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Hoppas du får en toppendag i solen.
Kram

2008-04-22 @ 07:15:05
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0