Uppdatering:)

Hjesan!!

Har inte skrivit sedan i fredags....helgen har bara farit förbi.)

I fredags när Dane kom hem så åkte vi in till stan och skulle fixa present. Vi fikade där åxå räkmacka..mumsigt.

Sen hem o städa lite sen ringde Erica och frågade om vi ville ha mat. Kycklinggryta såå gott men såå starkt....brände ändä ner i magen...

Senare på kvällen så satt vi nere a hos oss och drack lite o snackade.

Blev faktiskt en runda in till stan. Kul..Jag och Dane åkte hem vid 3 tror jag trötta.

Igår så var det lunch hos Kusin louise i Lund....gott det med:)

När vi kom hem så kom Moas 3 kusiner hit , dom skulle sova här....det gick bra ..3 i dubbelsängen , en i tältsäng, jag i Moas säng, Dane i soffan:)

idag så har vi nu ätit frukost och ungarna leker med Charlie....

Vet ej vad som händer idag, men ikväll är det HIF - Halmstad:) ska se!!!!!

Pussisar på er so long:)


Kommentarer
Postat av: Kvinnafrumamma

Min make ska oxå gå och titta på matchen. Jag är inte intresserad av fotboll och tittar inte.

Ha en bra dag!

2008-04-06 @ 09:45:43
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Marie(Åstorp)

Hej gumman!!
Låter som en hel kul helg för er gumman ..
Du får hålla mej uppdaterad gällande matchen sen .. :) har ingen möjlighet att gå själv ..:(

Kramizar

2008-04-06 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0