Nellie har varit på Idol:), helgen och Soool

Kolla på www.nallesresa.se

Nellie har varit på Idol och träffat Peter Jidhe:)

Haha vad kul.....näänån sångröst har inte Nellie,,,men Moa kanske???? Jaa hon sjunger här som en galning hela dagarna.....

Helgen har varit underbar...lördage bjöd på underbart väder  satt på balkongen o solase hela dagen ,,,nästan,,på kvällen kom mina tjejjer...Erica, Maria, Fia, Maria, o Rosa:)

sååå kul vi hade,,,Maria tog foton ..lägger in sen när jag fått dem:)

Maria jag o Maria var på Cardinal och dansade till 4 på morgonen..sååå kul.

Solen är här!!!!!! Såå underbart och man blir såååå glad.

På onsdag fyller gubben 35 så jag o moa ska in idag o fixa fin present..ni få se sen......

Hjärtekramar på er

  Nellie o Peter Jidhe och poliserna Jeanette och Catrin:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e de för nalle som e överaalt???

2008-05-13 @ 08:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0