Monstershow

Hej !!!

Igår var jag Dane Moa o Jonas på Monstershow....coolt var det helt sjukt vad dom vågar göra...

Helt plötsligt så ville jan som körde en bil ha 20 tjejer med i bilen!!!!! hahaha som vi skrattade....

Killen som pratade gick fram mot oss o pekade på mig????? Ska jag ??????

Haha jag gick ut på planen o alla applåderade ,,,den tyske killen som skulle köra valde 2 tjejer till.....jag satt bak,,bakom killen..

Han skulle köra upp på en ramp o sen köra på 2 hjul med oss i bilen..jisses vad vi skrek första omgången..då stannade han o hoppade ut o skrek att vi tafsade på honom överallt..som vi skrattade....jag kissade nästa på mig.

Andra gången körde han länge!!!! Gud vad det var räligt...kändes som hela bilen skulle falla över mig satt ju nederst...men roligt.
När vi kom ut ur bilen så klappade alla o skrek..jag bara skrattade!!!!
Det var jätteskoj!!!!
Moa hade visst blivit jätterädd och gråtit men Dane o jonas tröstade henne o sa att det var inget farligt!!

Det slutade halv 9 o vi körde hem...somnade halv 11 var helt slut.

Idag har jag tvättat nu på morgonen o sen ska jag jobba kl 15-20.
Imorgon ska jag på möte med min coach, chef och prata om vad som ska hända!!!

Känner att jag vill absolut inte tillbaka till vården men ändå inte bli arbetslös,,ska kolla möjligheter till annat om det nu inte finns inom LSS ,,,vilket jag hoppas.....

Höres senare..
Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

hur har du fixat din blogg?

2008-04-23 @ 07:14:15
URL: http://Lindox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0