Helg!!! Nalles Resa... Jobb:)

Ledig idag...men hade gärna jobbat...trivs såå bra där med både ungdomar o personal...så synd att jag inte får en tjänst där:(

Lyssnar på Eagles nya cd  Long Road Out Of Eden...så bra är den...

idag blir det tvätta igen!!!

Nästa vecka ska jag väl jobba tis ons tors ? vet ej ännu..ska till min coach på tisdag och prata...

Min chef har meddelat mig att dom ska starta en omplaceringsutredning på mig nu. Hoppas det inte tar så lång tid nu när jag vet vad jag vill jobba med:9

Nån som blivit omplacerad????

Kolla på www.nallesresa.se

Där är Nellie med om massa roligt nu!!!!!

Sååå kul..kan ju inte berätta allt här,,då en viss liten person kan läsa....HEMLIS!!!!!

Fint väder idag....

En sorglig sak...hoppas dom hittar Engla:(..Moa o vi såg det på efterlyst igår...Moa sa mamma nu förstår jag varför du är så nojjig när jag är ute..mm sa jag...det går såå fort o snabbt när det händer..:(

*skickar varma Hjärtekramar till Englas familj*


Ha en påsitiv dag idag så hörs vi se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0