Hej!!!

Hej på er alla!!!

Bloggen har ju strulat så jag har inte kunnat skriva alls....

Men nu så fungerar den igen.

Ja vad har hänt sen sist???

Charlie han springer runt här och skuttar o myser.

Ni skulle varit här i söndags kväll när Mao kom hem...så här var det:

Moa o hennes pappa och Låtsasmamma kom hit ..jag öppnade porten o dom gick in..dörren till moas rum var stängd och jag sa till Moa: såg du att din cykel är borta?? Hon bara näää,,, jag sa: du kanske ska gå in o kolla på ditt rum?

Hon: ok e det en ny cykel där?

När hon öppnade dörren så bara skrek hon och spreng in i vardagsrummet..sen började hon att gråta...jättemycket..ja hon tjöt som en gris...som vi andra skrattade åt henne..hon sprang till mig och kramade mig..

sen gick hon in på rummet där Dane och Charlie satt... åhhhh sa hon är det vår??
Ja sa vi,,,sen bara skrattade hon:)

Vilken reaktion...:) hehe.

Hon gillar honom jättemycket och han kommer till henne o vill kela.

Idag ska jag till Slussen( korttidsboende) och träffa personal och få tider jag ska gå där:)

ska bli såå spännande...!!
Har hört att där sk avara jättebra och trevligt:)

Ha det lingon alla..så skriver jag när jag kommer hem igen:)


Hjärtekramar Anna


Kommentarer
Postat av: Fielis

Ha det jättebra o lycka till på slussen!
Kram

2008-04-01 @ 11:17:56
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: Marie(Åstorp)

ÅÅ vad kul att hon blev såå glad över kaninen :)

Kul att du fått jobb nu så du har något att göra om dagarna gumman ..

Många kramar Marie

2008-04-01 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0