Äggdonation.....städa tvätta fest....

Nu undrar jag hur det ska vara???
Nån säger att man får ta emot ägg från nån man känner,,,,UMAS säger nej,,,,ska kolla upp det vidare...

Ska även skriva brev till hälso och sjukvårdsledningen för att höra om bidrag för donation....mina ägg är ju "skadade" då de blir sjuka barn eller hur????

Sk verkligen gå vidare med det.

Ska idag hämta Danes present:)

Sen ska det städas här o fejjas inför morgondagens fest...då gubben fyller 35 år!!!

Tvätter nu överdraget till soffan..så det blir fräscht...

Festen imorgon ,,,ja då kommer bara släkten 19 st..ska bjuda på kycklinggryta med ris o curry.. efteåt vet jag ej...några tips på nån enkel efterrätt?????

Åter kommer underdagen

Hjärtekramar Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

kladdekaka me vispgrädde,,mumsiii

2008-04-29 @ 07:51:01
Postat av: Emma mamma till Trinity

Bananpaj med vaniljglass. Bjöd jag på nu när ag fyllde 25.
Hojta till om du vill ha receptet ;-)

2008-04-29 @ 11:25:57
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se
Postat av: mia

Ostglass , som ni fick på min 35 års fest.
Super lätt att göra.

2008-04-29 @ 11:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0