Tänker!!

Mamma tänker på dig hela tiden älsklingen.. hur du skulle sett ut, hur stor hade du varit, vad hade du kunnat,,varför kan du inte vara här o visa mig???


Älsklingen det är såå svårt att komma vidare utan dig, det går inte bara...Även om vi kanske får en bebis till kommer du sitta fastetsad i mitt hjärta o hjärna Alltid!!!

Varför du??

Varför skulle du bli sjuk???

Du som log som solen , du som skrattade när man pussade dig...

Åhh mitt hjärta brister o tårarna bara trillar hela tiden.....

Kom till mamma älsklingen!!!

4ever in my heartimage20

Kommentarer
Postat av: Marie (Mrsrfritz)

Hej älsklingen !!
Klart jag hör av mej när vi ska te HBG nästa gång, Vill ju träffa dej mä igen.
Tänkte höra med er om ni skulle vilja komma över hit lör den 22 el sön den 23 September?? å se hur vi har de här ..
Hade varit kul å tat en fika å ätit middag.
ÅÅ vad de måste kännas bra att de händer något nu. Förstår att du väntar på att de ska skickas en remiss, å Jag håller mina tummar på att de blir av snart.
Jaa Zebbe han trivs som fisken i vattnet på dagis :) idag lämnade jag honom å gick i från några timmar å de hade gått jätte bra,. Å i morgon ska han käka frukost på dagis å vara där fram te 11. sen på fredag ska han vara där te 1 ..Å de känns gött. Kändes hel skummt när jag gick hem utan honom innan idag . Men vad skönt de var att få lite tid sj . passade på att dammsuga å plocka undan lite å de var rätt gött å fått gjort de medans han var där .. :)
NU väntar jag svar på en annons jag svarade på i går kväll gällande en Cykel :)
Här ska de börjas träna kan jag lova :) har en massa som ska bort..
Miss you my Best friend ..
hugs and kisses Marie

2007-09-12 @ 12:14:48
URL: http://mrsfritz.webblogg.se
Postat av: Anna

Hej!!!
Dane spelar match den 22 , men vi akn väl kolla den 23???
Kramis!!!

2007-09-12 @ 14:42:18
Postat av: Marie (Mrsrfritz)

HIHI de e lätt hänt :) OKeys,ja men visst de spelar ingen roll vilken av dagarna den helgen..
Ska bli jätte kul iallafall med er på besök :)
Kan ju höras mer om de under veckan som kommer ..
Kramizar i massor

2007-09-12 @ 15:06:49
URL: http://mrsfritz.webblogg.se
Postat av: Maggi

Vet precis hur du känner dig. Här går det också upp och ner, just nu är det bra. Om någon vecka är väl gravstenen färdig.. då inser jag snart igen vad som verkligen har hänt, det fruktansvärda.. :( .. Saknar henne också.. JÄTTE MYCKET!! :( .. Vi bor i Landskrona.
Kram

2007-09-12 @ 15:41:18
Postat av: Marie (Mrsrfritz)

Okeys .. Serien går två dagar i veckan .. Onsdagar kl 21 å torsdagar kl 21.
OKeys. låter ju kuligt att få vara mä å hjälpa till lite..
miss you my best friend ..
Kramar

2007-09-13 @ 08:06:26
URL: http://mrsfritz.webblogg.se
Postat av: Louise

Halkade in på din sida av en slump och tårarna började flöda direkt, vad hemskt med er son :(
Och här går jag och är ledsen över en fånig karl..

2007-09-13 @ 17:10:00
URL: http://ladivina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0