Lite mycket

 att göra denna vecka.. har nog aktivitet varje dag känns det som...
Igår ringde läkaren från Genetiska i Lund,, hon sk askicka en remiss till Malmö..hon sa set atr nog inte så lång tid innan ni får tid där.. hoppas inte , för man är ju snart ett nervvrak av denna väntan....

Sen ska hon skicka en journalkopia på allt hon kommer fram till ,,till oss....
Känner att nu får det hända nåt...


Idag kommer min gumma Millan med sin 4 barn,, sk asniffa bebbe den minste är 1 månad...mmmmm han kanske kan skicka lite bebbestimulans till mig:)
Sen ska vi på Väla med alla barnen:)
Undrar hur det ska gå....

Vi blev bjudna på hans dop den 17 nov i Värmland,, skönt att få komma iväg...

Ska maila enhetschefen åxå om jobb....

Hjärtekramar till er allaimage22

Kommentarer
Postat av: Maggi

Jag tycker absolut att vi ska träffas någon dag! Vad roligt att kompisen med ungarna kommer :) .. Jag tycker det är jätteskoj när Daniels syskonbarn är på besök :D .. Kramar

2007-09-18 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0