Nu händer det nåt:)

Har fått remiss till blodprov för att utesluta Catch 22.....

Remiss är åxå skickad till Malmö för äggdonation:)

läkaren ska höra hur lång väntetiden är för oss:)

Hurra nu händer det saker........

På jobbfronten så går det framåt.,,, ska få ett annat jobb snart,,när jag är redo o så...kan tyckas jag är det, men så brakar allt igen :(

Snart dags för minnesdagar,, den 25 o 26...

Kanske kommer stenen denna månad åxå ,,hoppas så vi kan plantera vinterblommor....

Det var inte detta jag ville men men har ju mina kompisar ,,, tack GUD för det.....

Så underbara människor,,,puss på er!!!

image62

Kommentarer
Postat av: Marie (Mrsfritz)

ÅÅ vad kul att de äntligen händer något nu .. Måste kännas skönt för dej/er .. massor av kramizar te er ..

2007-10-23 @ 17:00:22
URL: http://mrsfritz.webblogg.se
Postat av: Erica

Finns alltid här för dej gumman och är så glad för att vi "hittat" varandra. =) Bamsekram

2007-10-24 @ 11:27:32
URL: http://thelovers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0