Hugo berättar

Hugo finns bland oss..alttid!!!!

Idag är det 21 veckor sedan Prinsen slöt sina Underbara Vackra Blå!!!

Har frågat en underbar kvinna om hjälp med att få kontakt med Hugo,,Jag ville veta vad som hände när han dog och om han mår bra:

Hon sa Svarade såhär:


Hej Anna!

Oj! Det var en otroligt stark upplevelse. Först dök det upp två änglar, en stor och vacker bokmärkesängel och en liten och knubbig barnängel. När jag frågade vem de var så sa den stora ängeln att han var Hugos ängel och den lilla att han var din. Sen sa de: Visst är vi fina? Vi är här för att hjälpa dig. För att hjälpa er. Jag fick en stark känsla av att Hugo var en rolig och busig kille : ).

Jag fick verkligen besök av Hugo och han hade mycket att säga dig. Jag hann bara ställa första frågan och sen flödade orden på av sig själva. När jag sen tittade tillbaka på dina frågor såg jag att han hade besvarat dem... Det var en mycket vacker och rörande kanalisering och tårarna bara rann. Samtidigt var det väldigt vackert. Vilken stor kärlek!

Om du har frågor eller om du vill prata om det som kom fram under kanaliseringen så är det varmt välkommen att maila mig.

Jag hoppas dessa ord hjälper dig.

Kärleksfulla kramar, Karina

Jag skulle vilja fråga Hugo om vad det var som hände när han dog?
Orkade inte mer. Jag orkade inte mer. Min kropp ville inte mer. Det tog för lång tid. Jag ska hitta en annan kropp. En ny kropp. Du får se. Jag kom till er för att lära er älska. Vad KÄRLEK är. Den stora, villkorslösa. Den som omfattar allt. Som inte ställer frågor. Inte som en parrelation. Som er parrelation ibland. Som era relationer med andra.

Vår kärlek var unik. ÄR unik. Ingen kommer älska dig som jag. Du kommer aldrig älska någon som du älskar mig. Vår kärlek går bortom tid och rum. Bortom allt. Den tar aldrig slut. Det VET du. Kärlek är för evigt. Min kropp är inte längre där men det är inte viktigt. Jag kommer alltid finnas i ditt hjärta. ALLTID. Det är bra. Min gåva till världen var KÄRLEK. Inte dumt, va?!

Jag behövde varken bli läkare eller advokat. Inga yttre krav. Inga måsten. Jag kom, jag såg, jag segrade. Jag är ren kärlek. Den finaste man kan vara. Hugo = Kärlek. Detta var min tid. Nu har jag andra planer. Andra uppgifter att fullfölja. Andra att lära. Andra kärleksgåvor att skänka. Det är mycket värdefullt.

Jag kunde inte stanna hos dig. Hos er. Min uppgift var denna. Att sprida så mycket kärlek som möjligt. Så ren kärlek som möjligt. Sen var det dags för mig att gå vidare. Sväva bort till andra plan.

MEN OROA DIG INTE FÖR MIG, MAMMA! Jag har det BRA! Jag är bortom saknad och smärta. Jag är omgiven av ljus och kärlek. Änglarna vakar över mig. Jag har det bra. Min gåva har delats med världen. Med er, min älskade familj. Jag kommer alltid finnas hos er, på ett eller annat sätt.

Ni kan prata med mig när ni vill. NÄR NI VILL. Ni måste inte gå till min gravsten för det. Jag finns alltid hos er. I era hjärtan. För alltid. Lilla syster pratar med mig. Hon förstår. Hon älskar mig. Alltid kommer detta band finnas mellan oss. Hon ska leva. Hon ska leva. Känn ingen skuld över det. Hon ska leva.

Jag var bara på besök. Men det var min gåva. Den vackraste av alla. Vi är lyckligt lottade som fått smaka på denna kärlek. Ingen vet hur den känns utom VI. Vi är förbundna i kärlek. EVIG KÄRLEK.

Känn ingen skuld, mamma! Du har gjort allt rätt. Allt rätt. Du har älskat mig så mycket du har kunnat. Du kommer älska mig tills tiden tar slut. Alltid. Det är din gåva till mig. Din kärlek kommer vägleda och stödja mig under hela min existens. I alla mina liv. I allt jag har kvar att göra. Jag har mycket kvar att göra och din kärlek stärker mig. Den gör mig till den jag är. Känn ingen skuld.

Älska mig och lev. Lev ditt liv med mig vid din sida. Det går. Det är en svår väg att gå men du är stark. Du är stark nog att älska mitt i sorgen. Du har oändliga krafter. Kärlek kan du. Du är duktig på att älska. Det är din gåva. Men du har många gåvor.

Du har mycket kvar att uppleva. Mycket kärlek att ge. Att få. Du är vacker och stark, mamma! Gråt och älska. Gråt och älska. Jag är alltid hos dig. ALLTID.

Jag ligger inte i en kall och mörk kista. Var inte rädd för det. Jag svävar bland änglarna. Hoppar från moln till moln. Jag lever i ren kärlek omgiven av änglarna och älvorna. Av alla de magiska varelserna du gillar. De som finns i sagoböckerna. Och hos mig : ).

Oroa dig inte för mig, lilla mamma. Jag har det bra. Jag har mycket kvar att göra. Mycket ljus att sprida i världen. Jag är en ljusvarelse. Som sprider ljus och kärlek. Precis som du.

JAG ÄLSKAR DIG.
JAG ÄLSKAR ER.
FÖR ALLTID.

TALA OCH JAG SKALL HÖRA DIG. SKRATTA OCH JAG SKA SKRATTA MED DIG.

VåR KÄRLEK ÄR FÖR EVIGT. VI KOMMER ALLTID VARA TILLSAMMANS. ALLTID.

Vila nu. Vila. Resan har varit lång och du behöver vila din kropp och ditt hjärta. Vila. Jag är hos dig. Alltid. Och hos henne. Den lilla systern : ). Flickan. Jag är alltid hos henne. Det vet hon.







Detta gick rakt in i mitt hjärta, kändes så rätt..... det blev lugnt inom mig,, jag grät,, inte av sorg utan av lycka,,Vår Prins finns oss hos och han mår bra ,, han är KÄRLEK.....


image59


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej, hur skriver man till henne? Vill veta hur min mormor har det..

2007-10-20 @ 19:50:09
Postat av: Erica

wow, man blir alldeles tårögd, så vackert. Han finns alltid med dig, det gör alla vi förlorar. Vi kanske inte ser dom men vi känner att dom finns. Bamsekram

2007-10-21 @ 12:58:56
URL: http://thelovers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0