5 månader

Idag älskling är det 5 månader sedan du lämna mig,, du lämnade pappa, du lämnade moa din älskade storasyster.
Kan du inte bara komma hem igen............???
sakanar dig så det gör ont i mig,, mitt hjärta är sönder...blir det någonsin helt igen????
Har du det bra älskling???
Ser du oss?? Vakar du över????
Tankarna far runt i huvudet om dagen för 5 månader sedan.....vill inte tänka , men tankarna kommer ändå....hade det kunnat vara annorlunda????

Kom till mamma älsklingen........så sk ajag pussa din lena mun o dina gosekinder o krama dig hårt!!!

Aldrig mer......


Heaven lost an angel
So they sent for you
Heaven lost an angel
One with eyes ocean blue
Heaven's calling out
Time is running out
It's time for you to spread your wings and fly
To a heaven
To a sky
Where there is no one asking why
Why

To a Better Place
Where there's no sadness
No pain
To a Better Place
Now, hush little baby
Fall asleep again

Heaven found their angel
They found one in you
Heaven found an angel
All your pain is finally through
Now Heaven is complete
All the angels came to meet you
As you spread your wings to fly

To a heaven
To a sky
Where there is no one asking why
Why

To a Better Place
Where there's no sadness
No pain
To a Better Place
Now, hush little baby
Fall asleep again

You'll never be to far
You'll shine in every star i see
There is a magic place
Where someday
I'll see your face again.

In a Better Place
Where there's no sadness
No pain
In a Better Place
So hush little baby
Fall asleep again
So hush little baby
Fall asleep again

Denna låt hade vi på älsklingen begravning....så fin.image63

Kommentarer
Postat av: Linda

kramar i massor

2007-10-25 @ 14:07:37
URL: http://Lpersson.blogg.se
Postat av: Fibula

En sån sorglig historia..... Jag har inga ord.

Hoppas att allt kommer att gå bra med IVF med donerat ägg! Vi hörs på tråden!

Kram

2007-10-25 @ 14:37:24
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Missetass

Har läst hela din blogg nu och tårarna flödar. Det gör så ont att läsa om förlusten av Hugo. Mina tankar finns hos er. Vi hörs i tråden. Kramar

2007-10-25 @ 16:17:41
Postat av: Emma

Känns så skönt att veta att jag inte är ensam.. Nu har det gått lite mer än två månader, och jag känner mig så ensam utan honom. Vill så gärna att han kommer tillbaka till mig igen...

2007-12-13 @ 12:25:12
URL: http://www.nogg.se/emma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0