Kanske??? Ultraljud o Tappad tand.....

Kaqnske blir det flytt...än så länge leder vi på ett radhus på Raus Vång:)

Hoppas vi får det, då vi verkligen vill börja om igen.. komma härifrån den trista lägenhet....
Jaja får väl se vad som händer:)

Den 22 november ska jag till sjukhuset o kolla mitt hjärta..med ultraljud,, ska då åxå be dom ta ett blodtryck, när jag var hos läkaren sist så var det 120/90...lite högt undertryck tycker jag.

Men det är väl så för mig i min situation...med all stress o oro o tankar.. de kommer ju hela tiden.

Min lilla stora prinsessa tappade en tand igår,, o vi blidde lite konfunderade om hon inte tappat den innan..men vi sa vi får avvakta o se om det kommer nån ny..
Imorse när hon kollade äggkoppen låg där en hel tjuga,,,,hon sa mamma, den är nog speciell o värd mer än de andra:O haha

lägger in lite bilder på allt möjligt..

pussar o hjärtekramar till er alla...

Moa och Erica på Moas 10 års fest så snygga tjejjer

image75

Erica o Henkes fiina vovvar Nemo o Milo..:)

image76

image77

image78

Lina vid sin storebror Lucas Plats,,,,
image79
image80


Kommentarer
Postat av: linda

sänder en kram...usch kan inte hålla tillbaka min tårar..
kram

2007-11-13 @ 12:46:14
URL: http://www.majazippert.blogg.se
Postat av: Tess

Hittade hit via Felicias sida. Jag beklagar er sorg, från djupet av mitt hjärta. Vet att inte några ord kan lindra men vill bara säga att era barn är så fina, bägge två! Ledsamt att inte Hugo fick stanna hos er. Fick gåshud av vad mediet berättade om Hugo och grät floder.
Ta hand om er!

2007-11-13 @ 13:34:55
Postat av: Marie (Mrsfritz)

Hej gumman!! Ska hålla mina tummar för er att ni får radhuset ni tittat på..
Söta vovvar Nemo & Milo.

hoppas ni har de bra??
.. här är vi bara sjuka hela tiden :(

massa kramar te dej gummz

2007-11-14 @ 08:46:30
URL: http://mrsfritz.webblogg.se
Postat av: pia

Hej...ja vi hade trevligt hos Mia...men det blev lite hårt o sent.
Vilken fin sida du har..har oxå blivit tårögd när jag läst.
Ta hand om er alla så längen så hoppas vi hörs/ses snart.

2007-11-14 @ 11:08:39
URL: http://www.piapoppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0