Tid till Lund:)

Har fått en tid till Lund den 6 september,, jag o Dane, Moa behöver inte följa med. Ska ta med foton på henne när hon var lite o foton på Hugo, för ska kolaa gener o så :) ja jag fattar inte hur man kan göra det genom att titta på fot..men men dom är ju experter....vill veta om vi får skaffa bebbe eller inte,, får vi så sätts det igång genast o om inte så blir det remiss till Malmö eller Stockholm,,,,

Håll alla era tummar o tår för oss,,,,,,,

Var hos hugo igår o gjorde fint, som det har sjunkt där nu,,, det är för det regnar,, snart är jordens kant under gräsets kant,,, fått veta att stenen kommer i december,, just för att graven ska sätta sig ordentligt.. annars kan stenen bli sned....vill egentligen ha den där nu....hans fina sten:) ett fint grått hjärta med hans foto o spöket Laban:)....

Snart kommer Moas nya kusin:) hoppas det blir en kille, men fy det kanske blir jobbigt att se en kille,,, även om han ser annorlunda ut,,, kanske påminner om Hugo,, men näää hoppas på en grabb.. där e ju bara töser där ju samma som hos oss,, Hugo var den första kille i vår släkt sedan 1940 typ,,,:)
Åh vad jag längtar tills det händer nåt,,, är nu sjukskriven till den 31 aug, få se sen vad som händer, funderar på omplacering,,ska prata med min läkare om läkarintyg för mina axlar o rygg...orkar inte det tunga jobbet...känns överallt,,,

Mina vänner ni är det bästa medicinen för mig:)

Nästa vecka har mannen semester så då ska vi kanske sticka till Liseberg med Moa,,,, får se hur vädret är,,,,

Hjärtekramar från Anna med Hjärtebarnet Moa o Hjärtebarnsängeln Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0