Jag!!!

Hejsan svejsan!!!

Då e jag åxå här!!!

Jaha , behöver man skriva om HELA sitt liv,, då blir det inte mycket haha....

Är en tjej på 33 år ( kvinna) som bor i Ljuva Skåne:)

Har en man som är helt go,, och en dotter som jag ääällskar mest....har även en vovve som är en riktig käring:)
Jag o min make har en lite änglason som blev 5 mån o 29 dagar, han somnade in i maj månad pga hjärtfel och underutveclad lunga:( saknar dig så mitt hjärta går sönder älsklingen!!

Båda mina barn har hjärtfel därav mitt nick,,,,,
Dottern mår bra och är frisk, men den lille orkade inte så mycket mer än såhär:(

Mina dagar förgylls av min dotters aktivitet där man ej ligger på latsidan:)
Från morgon till sena kvällen är det liv o hålligång,,, skönt så man får ha tankarna på annat håll....
Just nu är hon med sin pappa på semester och kommer hem på söndag...miss her plenty:)

Vänner har jag åxå,, man ser efter att det händer något såhär hemst vilka som är ens vänner,,,,det är dom stannar kvar o visar sig.....Min vänner är underbaraste varelser som GUD skapat,,där gjorde han ett bra jobb,,,dom lyssnar, pratar o gråter,, det är sååå skönt när man ser att det är andra åxå som visar känslor inte bara vi.....
hade nog inte klarat mig uten dessa varelser..love ya all....

Solen är här och man sitter här vid datorn :( hmm jajaja gubben o hunden sover så what to do....

ska snart fixa lite mat,,, grilla i helgen mummi,,,,

Ja det var väl lite för idag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0