Dagarna!!

Hu dagarna går det vet jag ej, men de går o tur är väl det... tankarna snurrar runt hela tiden,,, varför varför???
Hjärtat mitt är sönder, där är ett storthål, som aldrig kommer att bli lagat,,,,
Hur mitt liv kommer att bli det vet jag ej,, det återstå att se, man får ta en dag i taget...


som det ser ut nu så vill jag inte tillbaka till mitt jobb, utan vill nåt annat...

anledningen är att det kommer att dra upp allting igen,, med dom gamla , sjuka, personalen o allt....

Vill börja på nåt nytt där man inte behöver prata, där ingen vet ,,,,

Älskar mina vänner most det vet ni,,,,

Älskar mina barn+vovven,,,ni är goaste

Mannen i mitt liv,,,love ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0