Lund!

var nere i Lund igår på julkaffe på Neonatalen.

Det var nere i källaren så det kändes inte så jobbigt. Träffade några av sköterskorna som hade Hugo .

Sen gick vi upp på avd 67,,barnhjärtavdelningen....det var jobbigt,,trodde inte det.
Där jobbade Immi,,sköterskan som verkligen tog hand om Hugo,, helst då när han var sååå dålig och ingen annan såg det.

Jisses vad hade hänt om hon inte märkt det???
Vi satt där över 1 timme o pratade...var jobbigt...

en kille som låg där då åxå som var jättedålig, han hade fått ett nytt hjärta..o mådde bättre:) så kul att se.

Vid halv 7 på kvällen bar det av hemåt o det kändes konstigt att åka hem..det gjorde vi ju nån gång när Hugo låg där,,o detta kändes som då..:(

Åt på Burger King..Moa duschade och la sig o jag somnade 22 var helt slut.

Idag vaknade jag 6 när Dane gick,, han gick inte ut med Lina , så det var bara att gå upp o ut i kylan o vandra....

Ska tvätta idag kl 11.. har en del sen maskinen gick sönder:(

Sen får vi se vad som händer idag:)

Hjärtekramar på er alla....

Kommentarer
Postat av: ia

Hello!.
Förstår att det var jobbigt att åka dit o se allt, men ..ni klarade även det. Ni e starka.
KRAMIS

2007-12-06 @ 18:57:31
Postat av: Dan

Dane Anna och min Moa.Många i vår närhet har svårt att förstå vår vänskap med tanke på bakgrunden.Man kan önska att alla seperationer hade blivit lika lyckade.Med tanke på min egen hälsa just nu va de kanske bra att gå in och läsa här och dela detta med er.Jag har ju delvis varit där med Moa men tyvärr orkade inte Hugo lika mycket som henne.När man läser detta så känns de som mina problem e rätt enkla fast jag inte känner så själv.Vill bara berätta att hos mig har ni alltid en vän och blir jag för tjatig om mitt eget liv hoppas jag ni berättar de..Ni vet var jag finns.Nu ska jag läsa vidare ska bara köpa mer hushållspapper att torka tårarna med.

2007-12-09 @ 21:54:34
Postat av: Emma Mamma till Trinity

Trinity låg med på neonatalen i Lund när hon föddes.
Lika jobbigt vargång man måste upp till Lund för undersökningar. Vet aldrig vad som kommer hända.

Trinity får sin första op efter jul och nyår. Kommer bli skönt när det är gjort men då väntar hennes läpp op.
Ha det bra

2007-12-12 @ 17:29:07
URL: http://www.theloveoftrinity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0