I vecka kvar!!

I dag är det 3:e advent...vart blir tiden av????

Idag ska vi hämta Moa hos magnus, vi var där igår kväll o spelade Buzz,,,,som vi skrattade jag o ungarna,, det var jättekul..ska banne mig skaffa ett sånt...så roligt är det,, vill också ha en dansmatta o det nya spelet Wii......

Idag ska vi hämta Moa o sen ska vi klä granen o pynta det sista...
Så trevligt ska det bli....

Imorgon sk ajag ringa husläkare om kognintiv beteendeterapi och så sk ajag ringa Dynamis,, jag o Moa ska dit där o ser hur där är..inte för att hon är jobbig eller nåt ,, men hon behöver nog prata lite.

Längtar till torsdga , då pengarna kommer , så man kan handla julklappar...har en del att handla. och jag vet vad till nästan alla......skönt..

Har nu tagit en halva sömntablett , o jag har sovit hela natten i 3 nätter nu,,, gud vad det känns ,, man är inta alls så trött o irriterad längre,,,,ska bara ta den där halva när jag vaknar o inte kan somna alls...

nä nu sk ajag väcka Dane,,,sömntutan,,,han sover igen en nautrkatasrof..Hehe

Hjärtekramar på er alla o pussisar


Kommentarer
Postat av: Linda

buzz,ja det e de bästa
spelar jag alltid med magnus:)
skiiit skoj:)

kram

2007-12-16 @ 10:57:20
Postat av: Ia

Va skönt att tabletterna funkar!..
Ses imorrn!
Kram

2007-12-16 @ 16:57:33
URL: http://fielis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0