Hur??

Hur sk avår familjs framtid bli???

Kommer vi alla att må bra??
Kommer vi att få vårt älskade syskon??

Hur ska det bli??

Ja den frågan har vi väl alla???

Jag har bestämt mig för att att ta en dag i taget nu,.... måste det för annars rasar jag när jag tänker på en framtid utan prinsen......

Jag tänker på honom ,,det gör jag,, men inte så som innan,, nu tänker jag på alla glada stunder vi hade..inte på vad jag kunde gjort annorlunda...det finns inte ,, det går ju inte att tänka så.....

Klart man ibland tänker tillbaka på alla veckor på Barn Iva , där han låg sååå sjuk,, men vad kan jag göra åt det nu mer än att må dåligt av det????..Nää Hugo hade inte velat det,,, han vill att mammma sk avar glad o lycklig som jag var innan,,,, han ser till att jag är det,,,jag känner av han,, han viskar till mig....mammma tänk positivt,, jag har det bäst här,,jag är frisk nu...kom ihåg det mamma.....positiva tankar.......

puss på dej mamma.. o så känner jag den lätta fjärilspussen på min nästipp....fäller en tår,, ej en ledsen tår utan en glad tår......

HJärnspöken,,finns dom????????? Jaaa det vet jag att dom finns...har såna nu till o från..tror att mannen min ska lämna mig:(.. men nää säger han varför skulle jag????? Det är dig jag älskar o vill dela min familj o framtid med..du är min andra halva....
Då när han säger det så känner jag en lättnad..

Hjärnspökena är där nu när jag bara går här hemma o segar..måste ut o jobba......

I januari kommer jag få komma ut på olika lss boenden o hälsa på o gå med :) ska bli intressant o se om det är detjag vill......


Ta alltid han dom varandra.....varje dag!!! En dag är allt förändrat...


Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag,
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag,
men ibland blir den aldrig densamma mer.

Hjärtekramar


Kommentarer
Postat av: Charming man

Godkväll! ha en trevlig lucia^^

2007-12-13 @ 17:36:45
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: ia

Det är bra gumman.
Släpp det som 'kunde varit'.
Ta det bra i det som varit med dig till det som komma ska=).
KRAM

2007-12-13 @ 18:47:13
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: Linda.

Håller med ia...

Kram till dig och Familjen

2007-12-13 @ 19:44:00
Postat av: Marie

Hej gumman!!
Tack för kommentaren i bloggen..Ska nog som du säger ta de som en vana att gör de när jag kommit hem från att ha varit å lämnat Zebbe på dagis..Känner att ska jag orka ta tag i ALLT här hemma var dag så måste jag ha ORK till de å de har jag inte annars...Jaa rulltårta är SÅÅ gottit hihi.. Ni får komma över en dag fram över efter JUL å NYÅR.. hade varit trevligt .. MASSA kramar te dej å familjen ..

2007-12-14 @ 08:09:02
URL: http://mrsfritz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0