Dagarna!!

Känns bättre o bättre nu...inte några dumma hjärnspöken,,, inga hemska tankar om mina barn,,,

Jag känner att jag mår bättre nu... men det ska bli bättre.....

Lina (hunden) är magsjuk o mår inte alls bra.. får hoppas det blir bättre snart. men hon dricker o äter lite i allafall.det är skönt-

På fredag är det dags för julklappshandling....jisses hur ska det gå?? ska åka direkt när Dane kommer hem..vid halv 1.. hoppas det inte är sååå mycket folk då...

hjärtekramar på er...image99image100

Moa och Mormor på resturang Harrys....

Kommentarer
Postat av: ia

Men gumman,,inte mycket folk ute o handlar julklappar på fredag?...*ler*, får nog fasen ha både hjälm o armbågsskydd misstänker jag *Asg*..
KRAMIS

2007-12-19 @ 14:43:49
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: Linda

håller med ia*asg*
lär vara rekord mkt folk..men vi ses kasnke i vimlet...

kramelus!!

2007-12-19 @ 21:54:34
URL: http://Lindox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0