2008

Sitter här och funderar.

hur kommer år 2008 att bli???

Jag har nu bestämt att jag ska bättra mig med gnällandet o tjatandet,,,, sk ainte vara såå negativ, tänka positiva tankar.
Jag ska åxå ta hand om mig själv..ska jag sen bära ett barn så måste jag vara i trim både själsligt o kroppsligt....

Vill börja träna men inte såå kul att gå själv.. men får väl prova o se.

Ska åxå betala tillbaka ett "lån" på 4500 kr imånaden så vi få ta det lugnt med allting nu....Vi fyller ju 35 båda två näst aår så det bli att spara till gemensam fest.. till sommaren..kuuul.

Har såå underbara vänner som finns där när det är jobbigt,, ni vet vem ni är:)
HJärtekramar på er...

Idag känns det bättre,, känner ett lugn...

Tänker på Karro o Mattias som ska bädda om sin älskade Felicia en sista gång idag... vet hur ni hard et vänner...

Kramar På er alla

Kommentarer
Postat av: Emma Mamma till Trinity

2008 kommer bli ett bra år ska du se. Kommer gå bra. Något annat kan vi inte tillåta eller hur.

Tack för kommentaren i vår blogg. Så man får ta med eget babygym och sitter. Vadli jobbigt och b bra. Kan bära på lillan hela tiden när jag har problem med inflammationer i armarna hela tiden.

Kramar på er :-)

2007-12-28 @ 15:11:32
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se
Postat av: fia 3

nu ska vi se till att 2008 blir ett superbra år gumman!!
synd att ja inte ha mer fritid annars kunde vi tränat ihop.
älskar dej å saknar dej.
kramar

2007-12-29 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0