Möte, jobb mm

Var på möte igår på jobb,, kändes ok. Vi sa att vi ska vänta på svar från MR , sen nu ska jag kolla om det finns lediga jobb jag kan tänka mig. Ska kolla rundor lite idag tänkte jag.
Läkaren ringde också och sa att jag kan rinag sjukhuset i Hässleholm och säga att jag är sjukskriven, så dom vet att jag är tillgänglig.

Nån som vet ställe det behövs folk, där det inte är för tunga lyft, så säg till:)

Idag kommer Camilla hem efter sin magsäcksop,,,hurra!!!! Jag är såå glad för hennes skull.

Annars händer det inte mycket idag:)

Pussisar!

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

som ja längtar tills ja får tid till min magsäcksop.

krya på dig och ryggen gumman

kramar

2009-09-07 @ 18:09:56
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0