Lite igen!

Tisdag idag och jag är ledig:)
Tvättar o ska städa lite. Efter 3 kommer Maria och fikar. Ska baka citronmuffins tills dess.
Nu väntar vi på att få börja medicinering med Progynon.
3 veckor kvar...Är väldigt förväntansfull nu:)
Hoppas bara allt går som det ska.
Har ev fått tid till tandläkare denna vecka... i Bjuv, men det struntar jag i...bara jag får gjort vid tanden, har såå ont i den,, inte just nu men ofta.

Ikväll ska vi på Kryddparty hos Danes syster:) ska få smaka kött och så...)
Mumsigt.

Igår lämnade deras kanin Stampe detta jordeliv för ett bättre liv i himlen med Hugo, Lina och lucas....Sov Gott fina Stampe...



Charlie och Stampe

Jaha nä nu får jag väl sätta igång lite så jag blir färdig.

Var hos sjukgymnasten igår och han masserar mina kotor,, det känns ok, ska dit igen på onsdag, blir väl varanan dag där.
Hoppas bara det blir bättre.

So long.
Hjärtekramar

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Okej, ja men ¨vi kan ju bara höras när ni vet=)

Jabara 3 veckor=) Hålller alla tummar och tår för att de ska ta sej direkt=) Vi behöver en bebis eller hur=)

Om de blir fint väder nån dag eller helg kan vi ju ses=)

Pussar

2009-05-05 @ 10:04:11
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0