Rubrik?

vad sk aman ha för rubrik?? Det är inte alltid lätt att hitt apå nån:)
Jaja inget stort problem...

Jobbade igår och det gick jättebra:) hade det soligt och skönt på jobb.
Beställt tid hos frissan imorgon kl 15.30.:) skööönt!!!
Igår var jag även på banken och fixade med finanserna till bilen:),, sk abesiktiga den röde den 6 april, sen ska Mannen göra den fin sen säljs den:)
Så vi får ju tillbaka pengarna igen:)

Idag blir städa lite innan man ska jobba 13-21:)

Min älskade kusin fyller år idag :) Hipp Hipp Hurra!!!!

 Grattis Lollo:)

Vi ska till dem på lördag och äta gott, får se om Moa vill med:)
Jobba idag imorgon, ledig på torsdag sen jobbar jag 3 morgnar:)
Sen nästa vecka vill jag ha ledigt för Moa har påsklov och vi sk amysa hon och jag:)

Torsdag den 9/4 sk ahon tävla i hoppning på ridhuset:) Hejja!!!
Hoppas nu hon kommer med:)

Vill ha nya kläder, massa , men det får vänta tills det blir vår och sommar:)

Nä nu sk ajag fixa lite,, får se om jag skriver mer idag

Pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Okej,va heter böckerna? tänkte gå till biblan och ´låna=)

Kram

2009-03-31 @ 09:02:56
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: karro

Ja är under 29 så det blir väl lite billigare för mig! Men ja måste rotfylla min för jag har fullt med karies, så det kostar 5000kr! Men att laga den vanligt kostar inte mer är 1000 iallafall skulle ja tippa på!

Kram

2009-03-31 @ 18:45:45
URL: http://tidigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0