Lite igen!!!

Idag skulle jag egentligen varit ledig , men Solveig ville vara ledig idag , så jag tog hennes tur. Hon tar min på torsdag.

Jobbar tis , ons. Ledig tors, fre, sen jobbar jag extra på lördag. Ledig söndag och måndag:)

På söndag tävlar Moa på Månsgård i Rydebäck kl 11 så kom gärna och hejja på henne!!!! Så hon är jätteduktig, klart det är hon ändå:) hon är Bäst!!!!!!

Guuud vad det är varmt!!!!
Jag klibbar fast överaltt...kvittar om man öppnar tvärdrag, det är hett!!!!
Skulle ju badat istället:)...

Ska inte klaga!!!

Lägger in lite bilder:)



Mina favvisar på jobb:) Pernilla och Johanna..love you...



Moa och Harry Potter , som hon rider in:) en 4 årig buse



jag!!


Andreas attackeras av GammelGäddan Aimee,,,Mille duckar för kameran:)



Mina absoluta favvisar :) Aimee , Maria och Mille:) puss på er



Full koncentration på Harry Potter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0