Undrar

idag är man hundvakt åt odjuren:)
ska även tvätta, renbädda, stryka och dammsuga.
När gubben kommer hem ska han ta ner påskpyntet från vinden,,, ni tror väl inte jag går upp där???? En fjuttig trappa som man ska klättra upp på o sen ner?? då man se ändä ner till bottenvåningen, och jag som är höjdrädd,,nä tack!!!!
Har inte sovit nåt inatt så när kl ringde kl 7 så man jag jättetrött,, få som jag kan lägga mig en stund sen:)
Tänkte baka också....få se.
Imorgon tävlar Moa på Helsingborgs Ridhus:) kl 10.00 börjar det och hon har nummer 9:),,
igår spelade dem handbollsmatch och jag tycker dom är jätteduktiga:)..dom förlorade men ändå var de glada:)
Moa har lite ont i sin handled idag , men det går över. Hon är och jobbar med pappa , hon sk atjäna ihop pengar så hon kan handla inlines:)

Just nu har jag ett odjur under datastolen och ett i sängen, dom snarkar gott...hehe , har precis varit ute en runda, nästa runda blir runt hela skogen,, så dom blir dom rastade:)
Ska också ringa apotket och höra om mina vitaminer jag ska börja med nästa vecka:)

Kan man ringa dit och få veta vad medicinen kostar o så? eller måste man gå dit?
Ska kolla på deras sida:)

Denna vecka ska jag bara jobba fredag, det är ju röd dag, så det blir fina pengar:)

Dane ska väl ut och vara i garaget som vanligt....hoppas han kan göra färdigt den röda bilen , så vi kan sälja den:)

Nä nu sk ajag börja med mitt fixande

ha en bra dag:)

Hjärtekramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0