Ssk, ny bloggdesign och ONT!!!!

Nu är det illa:( small till i ryggen och jag har jätteont..är såå trött och stel i ryggen...är jättejobbigt...:( synd om lilla mig..

Kommer att ändra utseende på min blogg:) en tjej som heter Sanna kommer att fixa det:) såå snällt:)

vet ej om jag kan jobba alls nu på några dgara:(,,kan ju knappt böja mig.

Så jobbigt är det och jag vill inte och ska inte gnälla!!!!

Var med mamma hos henens diabetessköterska idag, mycket trevlig sådan, vi berättade om allt som hänt och så...hon bestämde att mamma ska sänka sin insulindos och se om det hjälper...hoppas det.. sen är det psykiskt,,mamma trivs inte på sitt jobb, så det hjälper till mycket.
Varje morgon hhela april har hon haft lågt blodsocker....:( inte allls bra.

Nä nu ska jag lägga mig och vila ryggen och nacken...

Pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0