Ny design,,,,

Hej!
Vad tycker ni om min nya design????

det är Sanna ,,, saani.blogg.se som gjort den.jag är mycket nöjd. Tack sååå mycket!!

Igår ringde läkaren och vi pratade lite, jag sa att jag tycker detta är jobbigt. Han sa att jag måste ha tålamod och ge det tid. Han sjukskrev mig en vecka till , då jag ska till sjukgymnast nästa vecka. Så får vi hoppas dom kan hjälpa mig.

Inatt sov jag gott , drömde lite obehagligt om min man, men det gick.
han slutar 12 idag , sen ska vi köpa konfirmationspresent till hans brorsdotter:)

Jag ska rensa alla mina tankar nu och lära mig vara lugn och avslappnad.

Nån som har tips på bra tankeutrensingsmetoder???

Nä nu ska jag kolla lite här , sedan lägga mig ner ett tag:)
Hjärtekramar på er idag

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hej.. Vet inte hur det är med din värk, men annars kan jag rekommendera löpning... Behöver inte gå fort. Lagom "prattempo" för mig är det som meditation, men som sagt vet inte hur din kropp klarar det.. Annars tycker jag att läsa böcker är ett bra sätt att rensa huvudet.. Hjärtekramar från Gunsan

2009-04-26 @ 20:20:33
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0