Helgen o ont i nacken

Måndag igen!!!

Får väl ta och berätta lite om helgen:

I fredags jobbade jag och sen när jag kom hem så kom Fia3 på besök:)
Jättekul, vi satt i solen och pratade, sen grillade vi karrekotletter:) mums....
På kvällen ville Dane ut och köra lite , så det gjorde vi:)
Kom i säng kl 01.00

I lördags ringde mammas väninna och sa att mamma inte mår bra alls..vi åkte dit och hon hade lågt blodsocker och kunde inte gå alls.... fick i henne socker och hon blev bättre.
Jobbigt är det när det blir så så ofta.

Vi 2 tiden körde vi till stugan:) så gott det var att vara där och koppla av och sitta i solen, äta god mat, och sova hela natten!!!!
På söndagen var det lika gott väder så då gick jag och min moster en lååång promenad, så skönt det var:)
Åt jättegod påsklunch , sen var det lite vila i solen, sen åkte vi hem vid 4....
Vilade lite till när vi kom hem , sen så hjälpte vi Göran , grannen i garaget, att sjösätta båten...

Sen hem och titta på tv. Somnade vid halv 10.

Imorse vaknade jag 7.15 av att det ringde. Det var mamma, som inte mådde bra igen!!!!
Vi åkte dit, hon sluddrade och kunde inte gå alls... fick i henne socker och mjölk och det blev bättre,,, hon ska stanna hemma idag... och resten av veckan....

Nu sitter man här hemma  och jag har ont i nacken..funderar på att åka till sjukhuset för att iallafall dokumentera det.

Solen skiner idag och det är jätteskönt ute....
Kommer att lägga in bilder från helgen sen

Hjärtekramar på er alla....

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Hej gumman=)

Usch vilken helg du haft=( Hoppas hon blir bra igen din mamma.

Jag tycker du ska gå till doktorn med din nacke gumman. Skadar inte att vara på den säkra sidan.

Kram

2009-04-13 @ 10:04:57
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0