Mormor

Igår morse kl 05.00 gick min mormor 97 år upp för att värma lite mjölk , då hon inte kunde sova...hon trillade i köket och kunde inte larma , eftersom larmet låg på sängbordet.... eftersom det var söndag , så kommer inte hemtjänsten och bäddar.

Min moster ringde min mamma kl 1 på dagen och frågade efter mormro , men mamma sa nej, mormro är inte här hon är väl hemma. Min kusin gick då hem till mormor för att kolla,, och där ligger mormor på köksgolvet och lider...Har legat där sedan 5 på morgonen:(

Upp med henne på sjukhuset där dom röntgade henne. Det visra sig att hon brutit lårbenshalsen:( 

Idag kl 9 opererades hon. Jag ringde upp dit, och dom sa att hon är på op.

Min älskade mormor,,kämpa på nu!! Det kommer att bli bra!!!

Vi är här för att hjälpa dig.

Älskar dig massor!!!!


Kommentarer
Postat av: Isabel

hejhej. Hioppas det går bra för henne. Håller tummarna. Shiit så länge hon låg där innan ngn kom. kram isabel

2008-10-12 @ 17:21:44
Postat av: sofie

men gumman, håller tummarna och hoppas de går bra för henne. massa kramar till dig

2008-10-12 @ 17:35:31
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0